Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

ΔΕ ΒΟΗΘΑΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ



Χτες το βράδυ η σύνδεσή μου ήταν χάλια, γι' αυτό και δεν μπόρεσα να κάνω καμία ανάρτηση. Σήμερα με βλέπετε πρωινή πρωινή γιατί πρέπει να δικαιολογήσω την καθυστέρηση. Ελπίζω μετά το σχολείο και αφού παραδώσω βαθμολογία τριμήνου [ διαφορετικά θα με σκοτώσουν] να τις κάνω. Ενδιαφέρουσες προσωπικότητες!Χμ χμ ! Από μια ματιά που έριξα βέβαια. Όχι τίποτα άλλο, αλλά είχα φτιάξει ολόκληρη παράγραφο για σένα Γαστερόπληξ και μου χάθηκε. Και μη φοβάστε να εκτεθείτε , πουλάκια μου, άλλωστε δεν είμαι και γραφολόγος! Μια απλή πλην τίμια δασκάλα είμαι....δεν είμαι ο κύριος της φωτογραφίας
Καλημέρες

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα - καλημέρα!!
    Θα σας δω και εγώ το μεσημέρι (μετά τη δουλειά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρα-Δασκάλα καλησπέρα.Ελπίζω να έχεις λάβει το δείγμα γραφής μου.Περιμένω εναγωνίως τ'αποτελέσματα της "εξέτασης"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοίταξε να δεις μια γκαντεμια μας κυνηγά γενικώς, αλλά ο Ιούνιος μας έκανε ποδαρικό άστα να πάνε, κοντέψαμε να πάθουμε εγκεφαλικό και οι δυο και να αφήσουμε τα παιδάκια μας ορφανά....
    ΟΧΙ που δεν θα χανόταν η παράγραφος που με αφορούσε...καλά κλάμα....

    ούτε ευχές μας πιάνουν, ούτε ξόρκια, τίποτε, όσο τρέχουμε και φροντίζουμε ακόμη και για τους ξένους τόσο πιο χάλια πανε τα πράματα, υπομονή του ΙΩΒ, κάνουμε χρόνια τώρα, αλλά ανταπόκριση δεν έχουμε....

    καλό τριήμερο χωρίς τεχνολογικά βάσανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;