Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ...ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ


Καλησπέρα , καλησπέρα. Τι ζέστη είναι αυτή σήμερα;. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα , είμαι σε θερινή νάρκη. Περιφέρομαι από δωμάτιο σε κουζίνα και τούμπαλιν. Χτες πήγα μια βόλτα και κόντεψα να σκάσω. Είχε και κίνηση γιατί όλη έφευγαν μεσημεριάτικα, το μετάνιωσα και είπα να γυρίσουμε, αλλά έχουμε μια δυσκολία στο στρίψιμο. Έτσι μας πιάνει εμάς στις μεγάλες εξόδους!Να φανταστείτε μια πρωτομαγιά ξεκινήσαμε για Φιλαδέλφεια και καταλήξαμε... Λαμία. Δεν είχα πάρει και μαγιώ,γιατί δεν τόβρισκα κάναμε μπάνια στο αυτοκίνητο. Όχι τίποτα άλλο δε νιώθω να ξεκουράστηκα ...
Λοιπόν επανέρχομαι :
ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ
Άνθρωπος εσωστρεφής, αγαπάς τη γνώση και είσαι γενικός βιβλιοφάγος.Εκτιμάς την ειλικρίνεια , αλλά δεν μπορείς τις συναισθηματικές δεσμεύσεις. Μπορεί να έχεις λίγους και καλούς φίλους, με τους οποίους και πάλι εσύ επιλέγεις πότε θα "ανοιχτείς". Δεν αισθάνεσαι και πολύ άνετα όταν συζητάς τα προσωπικά σου , γι' αυτό και επιλέγεις πιο ανώδυνα θέματα. Επιφυλακτική και προσεκτική !Είσαι ανεξάρτητη και προσπαθείς να τα βγάζεις πέρα μόνη σου στις δυσκολίες . Πολλές φορές αντί να τα βάζεις με τους άλλους τα βάζεις με τον εαυτό σου κι είσαι πολύ αυστηρός κριτής του.
Μερικές φορές έχεις μεγάλες φιλοδοξίες και βάζεις υψηλούς στόχους που "παλεύονται" όμως.Γενικά έχεις καλή διαίσθηση και σχεδόν πάντα πετυχαίνεις στις εκτιμήσεις σου.
Όταν θες να πετύχεις κάτι πεισμώνεις μέχρι να τα καταφέρεις, αλλά ποτέ δεν αρχίζεις κάτι αν δεν είσαι απόλυτα έτοιμη και προετοιμασμένη.
Χε, χε αυτά σε λίγο θ' αρχίσω να διαβάζω παλάμες..
'Οποιος άλλος θέλει να στείλει φωτογραφία γραπτού για "διάβασμα" να τη στείλει , γιατί μετά θ' αρχίσουμε νέο κύκλο παραστάσεων.
Καλησπέρες

6 σχόλια:

  1. άψογη σε βρίσκω, εγώ θα αρχίσω να σας λέω το φλιτζάνι με MMS που λέει και η διαφήμιση και θα σας απαντώ σε απευθείας σύνδεση με το μπλοκ χεχεχε

    αυτόν τον εαυτό μου, γενικά όλο τον μαλώνω, νισάφι πια, με βαρέθηκε χεχεχε...

    από διαίσθηση η ΚΙΚΙΔΟΥ ωχριούσε μπροστά μου, εξιχνιάσεις δολοφονιών θα αρχίσω σε λίγο, χεχεχε.... μπορώ αλλά έχω κατεβάσει ρολά, διαίσθηση και όχι μόνο, πολλά παραπάνω, προηγμένης τεχνολογίας μοντέλο για την εποχή μου,
    το κληρονόμησαν και τα παιδιά μου, τουλάχιστον με βοηθάει σε προσωπικά θέματα, να ακούσει ο Χαρδαβέλας ιστορίες να του σηκωθεί η τρίχα και η πέτσα.....να κάνουμε γυρίσματα μιας σεζόν και να μην φτάνει....

    ο νέος κύκλος παραστάσεων θα έχει παλάμη; όχι τίποτε άλλο μα με τα εργολαβικά που έμπλεξα, αγρίεψαν τα χέρια μου, να προλάβω να τα συνεφέρω πρώτα, χαχαχα

    ευχαριστώ για την "διάγνωση" γιατρέ μου, τι οφείλω;
    καλή εβδομάδα, ευτυχώς είπαν θα πέσει λίγο η θερμοκρασία, τα παιδιά ακόμη γράφουν, έλιωσαν τα δόλια στο διάβασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ εξακολουθώ να κοιτάω από μακριά χα χα χααα!!!
    Δεν υπάρχει περίπτωση Αγγελικούλα μου να δεις γραπτό μου, όλα τα άπλυτα στη φόρα εγώ δεν τα βγάζω λέμε;-)
    Πάντως φαντάζομαι έστω από τα ιντερνετικά γραπτά μου, θα έχεις καταλάβει τι υπέροχος άνθρωπος είμαι, πανέξυπνη και πανέμορφη βεβαίως, καλονοικοκυρά αλλά και γλεντζού και άνετη και χρυσοχέρα.
    Ολα αυτά θα τα έχεις καταλάβει, να τα πεις και στην Γαστεροπληξ που θέλει να της διαβάσεις και το χέρι:PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελενα, εσύ χουζουρλού σαν εμένα,
    ξενύχτισσα σαν εμένα, πίνεις πολλά καφεδάκια, στείλε κανένα καφεδοφλίτζανο
    να δεις ανάγνωση, άσε που θα το στείλω και στο Μπεράτι στην Αλβανίδα κουμπάρα εκεί να δεις διάβασμα, εγώ έπαθα, ξέρετε τι λένε για τις Λλβανίδες "μάγισσες" εγώ παιδιά έπαθα, είναι εκπληκτική άκουγα και δεν πίστευα στα αυτιά μου, πράγματα που ούτε εγώ καλά καλά δεν είχα συνειδητοποιήσει, εκεί να δεις διαίσθηση...

    πανέξυπνη, πανέμορφη καλονοικοκυρά και γλεντζού, χρυσοχέρα ανοικτοχέρα απελευθερωμένη είμαι κι εγώ αλλά αυτά δε τα λεει η Αγγελική για να μην καβαλήσουμε το καλάμι,
    ελενα, μην επαναπαύεσαι θα διαβάσω το μπλοκ σου και θα σου κάνω ψυχογράφημα, χε χεχε....να δω που θα τρέχεις να ξεφύγεις και κάνει και ζέστη

    ΑΓΓΕΛΙΚΉ, φυσικά θα φρίτεις με μας τις τρελές, είδες τι κάνει η πολύ ζέστη;

    ΠΑΡΑΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ....
    ψυχοσάββατο προχθές ε; να δείτε τη πεθαμένη γιαγιά του σπιτιού να βολτάρει στο διαμέρισμα, να αλλάζει κανάλια στη ΤΒ και στο τέλος να μην της αρέσει το πρόγραμμα να κλείνει και την τηλεόραση.....εκεί να σας δω.... η μικρή μου κόρη 15 ετών συνήθισε πιά, έρχεται μου λέει "στη γιαγιά δεν αρέσει το πρόγραμμα", πηγαίνω μέσα και η τηλεόραση άλλαζε κανάλια μόνη της, έμενε για λίγη ώρα σε ένα κανάλι, μετά σε άλλο, άλλο στο τέλος έσβησε, το τηλεκοντρόλ ήταν κανονικά επάνω στο τραπέζι....

    παλαιότερα στο ψυχοσάββατο μετά την αποκριά, πήγαινε η γιαγιά στην κουζίνα και άναβε το σέικερ για φραπέ...μάλλον ήταν θεριακλού στα καφεδάκια, κέντρο παραψυχολογικών ερευνών θα το κάνω το διαμέρισμα...χάνεις Χαρδαβέλα

    δε φθάνομαι στην τρέλα, μην τρέχεις ΕΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό με το ψυχοσάββατο παιδιά δεν μου'χει τύχει. Εγώ πάντως έφτιαξα τα κολυβάκια, μιλάμε μεγάλη επιτυχία, λέμε ν' ανοίξουμε κολυβερί στο Κρίκελο Ευρυτανίας που είναι και κόμβος τουριστικός. Όχι δεν είμαι από κει, από κει κοντά είναι ο σύζυγος.
    Το θέμα διαίσθησης πάντως κάτι μου κάνει, μερικές φορές μου προκύπτει χωρίς να το θέλω, αλλά κυρίως με ανθρώπους που νιώθω να μας ενώνει κάτι από προηγούμενες ζωές. Καρμικές σχέσεις και πράγματα που δεν μπορώ να τα εξηγήσω εύκολα . Να με την Έλενα και τη Γαστερόπληγα [ καλά δεν τη γράφω την αιτιατική;] , ενώ δεν μπορώ να πω ότι έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα ακριβώς [ βλ. μαγειρική] και δεν μπορώ να παρακολουθήσω τις αναρτήσεις των συνταγών γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να τις υλοποιήσω , εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων , νομίζω ότι τις ξέρω και ότι έχουμε ξαναβρεθεί. Τι να πω τι να πω! Άγνωστη η ψυχή του ανθρώπου. Η ώρα πήγε δυο παρά και για να κοιμηθώ δεν το βλέπω κι έχω και σχολείο αύριο. Πριν από λίγο γύρισα από το πανηγύρι της περιοχής μας και βρέθηκα σε παιδική χαρά με μια φίλη[ άλλη καρμική σχέση κι αυτή] και αν είναι δυνατόν ... μ' έβαλε να κάνω κούνια. Έχω να κάνω εν τω μεταξύ τουλάχιστον 20 χρόνια.
    Παιδιά κάτι γίνεται με τη ζέστη και την πανσέληνο. Αδιευκρίνιστο...
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα χααααα!!!
    Δεν παίζεστε και οι δυο σας!!!
    Αγγελική η κολυβερί με έστειλε μιλάμε!!!!
    Γαστεροπλήξ ναι, να έρθεις να διαβάσεις το blog μου να μου κάνεις ψυχανάλυση, για να διαπιστώσεις και μόνη σου τα λίγα από τα προσόντα που προανέφερα. Δεν τα λέω όλα, για να μην με λέτε και φαντασμένη χα χα χααα!!!
    Πανσέληνο πότε έχουμε???
    Να ξέρω πότε να αρχίσω να ανησυχώ δηλαδή:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλέ πανσέληνο είχαμε με τις εκλογές, γι' αυτό έγινε σφαγή, πάντα γίνονται μεγάλες ανατροπές και σφαγές με πανσέληνο, χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;