Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

ΠΑΛΙΟΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ...

Καλησπέρα. Σήμερα μου χάλασε το παλιοπληκτρολόγιο ...Ένα ωραιότατο ασύρματο πληκτρολόγιο που το είχα χρυσοπληρώσει. Πήγα και πήρα ένα άλλο με σύρμα απλό να κάνω τις αναρτησούλες μου. Ούτε αυτό μου φαίνεται να λειτουργεί. Μου ήρθε να τα σπάσω και τα δύο... Ευτυχώς επέστρεψε ο γιος μου από την επαρχία και έφερε το φορητό κι έτσι γράφω από κει [ τώρα που βγήκε φυσικά, πριν πού να μου το δώσει!!!] Σήμερα λοιπόν επ'ευκαιρία αγοράς νέου πληκτρολογίου έκανα και μια βολτίτσα στο κέντρο , όχι που θα καθόμουνα στο σπίτι, ψώνισα και κάτι χαντρούλες και κάτι άλλες ευκαιριούλες που πάντα βρίσκω και γύρισα αναψοκοκκινισμένη στο σπίτι μου. Μαγείρεψα, γιατί η καλή νοικοκυρά είναι κυρίως δούλα και μη γυρίσουν οι άντρες του σπιτιού και δεν βρουν ένα πιάτο αχνιστό φαγάκι να τους περιμένει, λες κι εγώ όταν γυρίζω δεν βρίσκω το σπίτι σε κατάσταση είμαι μετά από βομβιστική επίθεση. Ας είναι να μην γκρινιάζω Σαββατιάτικα. Χθες βγήκα με τις συμμαθήτριες. Δεν έχω ανοίξει το θέμα συμμαθήτριες, έχει πολύ ενδιαφέρον... Πηγαίναμε μαζί Λύκειο, καταλαβαίνετε τώρα μεσήλικες έφηβες ένα πράγμα... Πολύ καλά περνώ μαζί τους, γιατί γελάμε και τσακωνόμαστε για τα πολιτικά και πειράζουμε η μια την άλλη και φοράμε όλες γυαλιά πρεσβυωπίας, εκτός από αυτές που είναι μύωπες. Αν μπορέσω θα κάνω μια αναρτησούλα από ένα βιντεάκι που τις τράβηξα , γιατί τις απείλησα ότι θα το κάνω κι εγώ το λόγο μου τον κρατάω. Φυσικά εγώ δεν εμφανίζομαι λόγω κατάστασης ινγκόγνιτο, κάνω μόνο σχόλια... Αν την πετύχω την ανάρτηση δε θα'χει σχόλια, αφού το άλλο πληκτρολόγιο δε δουλεύει, την γκαντεμιά μου βραδιάτικα
Καληνύχτα

5 σχόλια:

  1. Όμορφα πέρασες!!!Χαίρομαι!!!Και τί τρυφερό αυτό με τις φίλες σου:)))Αυτές οι στιγμές μετράνε στη ζωή μας!!!Γέλια μαζί με αγαπημένα μας πρόσωπα!!Εγώ πέρασα ήσυχα σήμερα,διάβαζα ένα βιβλίο καινούριο που πήρα:))φιλιά***Καλό ξημέρωμα Αγγελική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλε σου εχω ενα βραβειο; θα περασεις να το παρεις;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πήρα το βραβείο, ευχαριστώ. Πώς κάνουν ανάρτηση στα δεξιά; Ακόμα εδώ είσαι καλέ; Δεν πήγες κάμπιγκ; Κάνε καμιά βουτιά και για μας !Λιώσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aγγελική και από μένα έχεις υπουργειάκι!!Ψαξε σε παλιά ανάρτησή μου που έχω για υπουργεία!!Σου έδωσα το υπεπθ φυσικά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πάνω που έγινες εξπερ στις αναρτήσεις, πάει το πληκτρολόγιο και άντε τωρα να τρέχεις για απεξάρτηση καλοκαιριάτικα!!!!!!!! όταν περνάς καλά με παλιούς συμμαθητές ή φίλους είναι πραγματικά όμορφα..
    χαμογέλα και μη συγχίζεσαι για την καντεμιά, είναι εποχιακή!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;