Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ

Καλησπέρα. Έχει τρομάξει το μάτι σας από τις απανωτές αναρτήσεις; Δεν είναι τίποτα, απλά δεν έχω βρει ακόμα ένα πιο αργό ρυθμό, λόγω της καθημερινής πίεσης όλης της χρονιάς που αύριο τελειώνει ουσιαστικά. Τι έλεγα το πρωί, ότι δεν μου αρέσει η τακτοποίηση ; Ε, ναι λοιπόν δεν μου έφτανε το σπίτι, πήγα να ξεκαθαρίσω και την τάξη μου από το χαρτομάνι που κατακλύζεται.. Χε, χε δύσκολη δουλειά. Ξεκαθάρισα μια ντουλάπα, ένα ντουλάπι και έναν πάγκο εργασίας [το μισό] . Την έδρα δεν την πλησίασα καν! Μιλάμε για θησαυρό. Γεμάτη, μα γεμάτη. Σκέφτομαι να τη μεταφέρω στο επόμενο τμήμα αυτούσια. Σιγά μην κάτσω τώρα να ξεκαθαρίζω 4 συρτάρια. Το Σεπτέμβριο ναμαστε καλά! Καλά όταν με είδαν το πρωί με τις σακούλες σκουπιδιών [ τις μεγάλες τις μαύρες] είδα στα μάτια τους μια ερώτηση. " Καλά πάει να ξεκαθαρίσει;" Αργότερα βέβαια μου το είπανε και ευθέως στα μούτρα, ότι δεν το περίμεναν αυτό από μένα και να το προσέχω γιατί έχω αρχίσει να χαλάω. Προσωρινός απολογισμός σακούλες 2 , γεμάτες όμως...
Καλή προσπάθεια! Μπράβο μου και πάλι και σ' ανώτερα εύχομαι! Θάρθει κανένας να βοηθήσει ; Μπα!!!!!!
Τραγουδάκι τώρα που μ' αρέσει πολύ

2 σχόλια:

  1. Αφού τελείωσες το σπίτι και την τάξη, ακου να δεις τι θα κάνεις στη συνέχεια:
    Θα κατέβεις μια βόλτα στο Αγρίνιο (δεν ξέρω αν έχεις έρθει ποτέ).
    Εχω ένα σπίτι 170 τ.μ. χωρίς τα 4 μπαλκόνια και δυο παιδάκια, που συμπεριφέρονται λες και έχουν πάρει αμφεταμίνες (όλη μέρα)και θα περάσουμε μαζί ένα δημιουργικό σαββατοκύριακο.
    Κι αν νοιώσεις την παραμικρή πλήξη να μη με λένε Χρύσα.

    Φιλιά Πολλά Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έλα και απο μένα, σα μύλος είμαστε, σκόνες μέσα έξω, σακούλες με μπάζα, ΦΡΙΚΗ, έπιασε και βροχή να μη πω σα τι έγινε....έλα δε θα πλήξεις στο υπόσχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;