Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ




Ευχαριστώ τις συνblogers ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΚΑΙ marian για το βραβειάκι του ενός αξιαγάπητου blog.Χε, χε εκτός από καλοκάγαθη είμαι και αξιαγάπητη. Τάλεγα εγώ αλλά κανείς δεν με άκουγε... Μπορεί να μη φαίνεται εξωτερικά, αλλά κατά βάθος ίσως πολύ βάθος είμαι! Πρέπει να δώσω κι εγώ με τη σειρά 15 βραβεία σε αξιαγάπητα blogs.
Οι κανόνες είναι:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog(αυτο δεν ξερω αν το εκανα σωστα)

2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.

Λοιπόν έχουμε και λέμε:
1. Ποτέ μην λες ποτέ
2.sofiascomments
3. ανεμώνη
4.γαστερόπληξ [for ever]
5.συνταγές της καρδιάς
6.γκρινιάρικο μαρούλι
7.άσχετη
8.άμπρα κατάμπρα
9.hullabaloo
10.sunset colors
11.στραβάδι
12.mousikoulis
13.spy'ce daughter
14.Το μονοπάτι μας
15.Μια καλή μια ανάποδη

Αυτά και βέβαια κι άλλοι πολλοί, αλλά είπαμε 15.
Χρύσα σου απαντώ σχετικά με το Αγρίνιο. Έχεις δίκιο για το Αγρίνιο δεν ξέρω και πάρα πολλά. Το Μεσολόγγι μάλλον δε μου'χει κάτσει καλά και πήρα σβάρνα όλο το νομό Αιτωλοακαρνανίας. Όταν πρωτοπήγα πριν από 28 χρόνια ήταν μια μικρή πόλη που μετά τις 8 σκοτείνιαζε και δε κυκλοφορούσε κανείς . Λάλησα! Όσο για τους Στερεοελλαδίτες το αν τους έχω σε εκτίμηση ή όχι φαίνεται στο ότι παντρεύτηκα έναν απ' αυτούς... Τώρα για καλό του τόκανα; Αυτός ξέρει ...
Καληνύχτες

6 σχόλια:

  1. Μπράβο Αγγελική!!!!όμορφα και πάντα βραβειάκια να έχεις και να δίνεις!!!Ευχαριστώ για το βραβειάκι που μου δίνεις,αύριο κάποια στιγμούλα θα το έχω δίπλα να κοσμεί τη γωνιά μου!!με το όνομά σου:))αχ!! αν βγεί βραβείο αϋπνίας θα το έχουμε σίγουρα στο τσεπάκι μας;))χιχι..φιλιά***καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα και απο μένα καλή μου μαζί με τη καλημέρα μου και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mα εγώ στα λεγα τι αξιαγάπητη είσαι, αλλά εσύ πίστευες πως είσαι μόνο καλοκάγαθη;-)χα χα χααα!!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο:))
    Καλή βδομάδα να χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή βδομάδα! Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγγελική μου καλησπέρα!Σε ευχαριστώ πολύ που με τιμάς με βραβείο για δεύτερη φορά!Να είσαι πάντα καλά,σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ έφτασα αργοπορημένη η έρημη, και κατάκοπη, ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, ομολογώ ότι ξεκουράστηκα μόλις είδα ακόμη ένα βραβείο, εγώ συν τοις άλλοις βλέπεις είμαι και χαζοχαρούμενη, αυτό που λενε χαζό παιδί χαρά γεμάτο, κάτι τέτοιο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;