Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ


Καλημέρα. Έχετε νιώσει ποτέ ότι έχετε part time παρουσία; Στην οικογένεια, στη δουλειά στους φίλους και γνωστούς; Για να το εξηγήσω καλύτερα ...ότι οι άλλοι σας θέλουν όταν τους εξυπηρετείτε κάποια ανάγκη; Και μετά γίνεστε διαφανής και αόρατη;
Θυμώνω , αν και δε θάπρεπε, αφού ξέρω καλά το ρόλο μου σε όλους τους τομείς. Θυμώνω ακόμα περισσότερο γιατί δίνω ακόμα κι όταν δε μου το ζητούν. Μαζοχισμός. Σκέφτομαι γιατί το κάνω , για να είμαι αρεστή και να με αποδέχονται; Αφού στον ίδιο ρόλο θα καταλήξω. Το ζητάει μάλλον ο οργανισμός μου ... Ίσως για να'χω ένα λόγο να παραπονιέμαι και να νιώθω σαν το κοριτσάκι με τα σπίρτα έξω από το φωταγωγημένο παράθυρο ή σαν το γατί του Mody. Και γιατί να καταλογίζω πάντα ευθύνες στους άλλους; Ό,τι θέλει δίνει ο καθένας ή συμβιβάζεσαι ή φεύγεις. Αφού δεν έχω διαρκή απασχόληση και το part time δεν αμοίβεται όσο ικανοποιητικά θα ήθελα...θα πάρω σύνταξη

3 σχόλια:

  1. Αγγελική μου το ένοιωθα πολλές φορές στο παρελθόν αλλά τώρα λιγότερο.
    Είναι ένα συναίσθημα πολύ δυσάρεστο, το να να έρχονται σε επαφή μαζί σου κάποιοι (φίλοι υποτίθεται) μόνο όταν σε χρειάζονται.
    Κι εγώ θυμώνω, δε λέω τίποτα, αλλά αποφάσισα να κρατήσω αποστάσεις, γιατί αν ξανακάνω τα ίδια λάθη θα θυμώσω με τον εαυτό μου μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δυστυχώς Αγγελική μου, έχει γεμίσει ο τόπος από τέτοιους χαρακτήρες, και γω σύνταξη τους έδωσα εδώ και χρόνια, αρκετά προβλήματα είχα από μόνη μου, γιατί να φορτώνομαι και τα δικά τους, ενώ ξέρω ότι στα δικά μου δε μου συμπαραστάθηκε ποτέ και κανείς τους. είμαι επιλεκτική για το λόγο αυτό έχω ελάχιστους μα πολύ καλούς φίλους, που είμαστε μαζί από παιδιά, αλλά και φιλίες που έκανα μεγαλύτερη κρατάνε καλά, διότι αμφότερες οι πλευρές δίνουν πολλά στη φιλική σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγγελικούλα μου το είπες και μόνη σου. Οτι θέλει ο καθένας δίνει!!
    Εχω σταματήσει από καιρό να περιμένω ανταπόδοση σε ότι κάνω.
    Θέλω και το κάνω και ο άλλος δεν είναι υποχρεωμένος για τίποτα, έτσι το βλέπω εγώ.
    Δεν θέλω?? Δεν το κάνω!!
    Εάν νοιώθεις ότι θέλεις να βοηθήσεις κάπου, κάντο με την καρδιά σου. Οχι για να είσαι αρεστή, ούτε για να είσαι αποδεκτή.
    Είσαι σίγουρα αρεστή και αποδεκτή στα άτομα που σε ενδιαφέρουν. Ολοι οι υπόλοιποι περιττεύουν.
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;