Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

ΡΥΘΜΟΙ ΧΕΛΩΝΑΣ


Καλησπέρα πουλάκια μου. Το pc μου ετοιμάζεται να με εγκαταλείψει, το βλέπω, το αισθάνομαι, το νιώθω... Για ν' ανοίξει ένα παράθυρο περιμένω κανένα τέταρτο. Άσε που δε φαίνονται οι αναρτήσεις μου. Μάλλον πρέπει να πάρω άλλο, αχ σε περίοδο διακοπών , δεν είμαστε για έξοδα! Τέλος πάντων , συνεχίζω. Σήμερα αποφάσισα να βοηθήσω το γιο μου σε μια εργασία που έχει για τη σχολή του. Οι γνώσεις μου στις παρουσιάσεις έχουν σταματήσει στο Γυμνάσιο, άντε και λίγο στο Λύκειο και όπως καταλαβαίνετε δεν ήξερα και καλά το θέμα [ Αναπτυξιακές εταιρείες Ο.Τ.Α] , πιάστο αυγό και κούρευτο. Παιδεύτηκα , παιδεύτηκα και το μεσημεράκι μες στη ζέστη είπα να πιω καμιά μπίρα να ξεδιψάσω! Ξύπνησα στις 7 ... Αυτός ο μεσημεριανός ύπνος πολύ μου έλειψε το χειμώνα που είχα δουλειά πρωί- απόγευμα. Τώρα προσπαθώ να πάρω το αίμα μου πίσω και ξαπλώνω στον καναπέ για να τον εκδικηθώ που δεν με κρατούσε το χειμώνα.
Έχω και μια πρόταση για μονοήμερη αύριο, για να δούμε . Έχει πολύ πρωινό ξύπνημα κι όπως είμαι νυχτοπούλι , αμφιβάλλω αν θα ξυπνήσω.
Καληνύχτα ναχουμε , άντε και με κανένα καλό όνειρο... με πλοκή

1 σχόλιο:

  1. Να μαι ορίστε ήρθα η κουκουβάγια!!!:)))Να κάνεις την εκδρομούλα και να κοιμηθείς με όνειρα τρουφένια!!!!..το μυαλό μου γυρνάει σε τρουφάκια τώρα...φιλιά***χεράκια αγκαλιές και από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;