Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ;

Καλησπέρα πουλάκια μου από τη Μεσσηνία. Αύριο επιστρέφω στο κλεινόν άστυ κι εγώ. Για να πω την αλήθεια ψιλοκουράστηκα και θέλω να γυρίσω σπίτι μου, αλλά και να πω από τώρα "καλό χειμώνα" μου κακοφαίνεται. Δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα τι θέλω , πάντως αυτό το καλοκαίρι δε με ξεκούρασε. Χτες πήγα στην αρχαία Μεσσήνη στον αρχαιολογικό χώρο που είχε συναυλία η ορχήστρα "Μίκης Θεοδωράκης". Δεν περίμενα να δω τόσο κόσμο μαζεμένο... 7-8.000 οι μισοί στις κερκίδες του αρχαίου σταδίου και οι άλλοι στο χορτάρι. [Εγώ φυσικά στο χορτάρι] Πολύ ωραία βραδιά και μπράβο στο Δήμο Ιθώμης που έχει τέτοιες πρωτοβουλίες. Εκτός από τα Ι.Χ ήρθαν και πολλά πούλμαν από διάφορες περιοχές της Μεσσηνίας και έγινε ένα κυκλοφοριακό κομφούζιο, αλλά ...χαλάλι.
Λοιπόν η αρχαία Μεσσήνη είναι ένας από τους πιο καλοδιατηρημένους αρχαιολογικούς χώρους ,δεν έχει καταστραφεί ,ούτε έχει καλυφθεί από νεώτερους οικισμούς.Σώζονται δημόσια και ιδιωτικά κτίρια,ένα μέρος του τείχους, το θέατρο,η αγορά, το εκκλησιαστήριο, το Ασκληπιείο και πολλά ακόμα. Αξίζει να την επισκεφθείτε.
Ευχαριστώ για τις ευχές σας για τα γενέθλιά μου, να'στε όλοι σας καλά
Σας φιλώ

1 σχόλιο:

  1. Χρόνια πολλά κυρα δασκαλα ... αντε να γυρισεις γιατι σε λιγακι ξεκινάν τα ζόρια ....

    Ελπίζω να πέρασες όμορφα και να γυρισεις να χαρείς το σπιτακι σου μεχρι να αρχίσουν τα βλαστάρια μας να μη σου αφήνουν μυαλο για τίποτα αλλο!!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;