Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ



Καλή σχολική χρονιά σε όλους.Ανοίξαμε και σας περιμένουμε. Σήμερα είδα στα μάτια των γονιών ένα αλάφρωμα. Κι εγώ ένιωσα ανάλαφρη με την επιλογή μου να ξαναπάρω την περσινή μου τάξη. Δικαιώθηκα γιατί δεν έχω να δώσω εξετάσεις σε κανέναν , θα είμαι αυτά κι εγώ κι αν καταφέρω να τους προσφέρω κάτι διαφορετικό θα γευτούμε τη χαρά της επιτυχίας μαζί. Αν πάλι δεν το πετύχουμε τουλάχιστον θάχουμε προσπαθήσει, γιατί εκεί είναι η ουσία .
Αποστασιοποιούμαι σταδιακά από ανθρώπους και καταστάσεις που με στενοχωρούν και με αγχώνουν και καταλαβαίνω ότι η αξία και η προσοχή πρέπει να δίνεται μόνο σε όσους την αξίζουν πραγματικά κι όχι αφειδώς και χωρίς κανόνες. Την εκτίμηση δεν την κερδίζεις έτσι,παλιό και δοκιμασμένο.
Ευτυχώς ξανάρχισα να βολτάρω και να ψάχνω ευκαιριούλες, άσχετα αν δεν τις αγοράζω. Μόνο που σήμερα ανεβαίνοντας τη σκάλα του μετρό στην Κοραή κουτρουβαλιάστηκα. Να'ναι της ηλικίας; Μπα δε νομίζω. Ξαπλώθηκα λοιπόν στα σκαλιά κι έτρεχαν να με μαζεύουνε. Εντάξει εγώ κυρία. Δε χτύπησα λέω , αλλά μετά από δέκα βήματα το γόνατο ήταν τούμπανο και δεν μπορώ να το λυγίσω. όχι τίποτα άλλο, αλλά αύριο έχω δουλειές στην τάξη,παίρνω την προίκα μου από τη μια αίθουσα και την πάω στην άλλη. Σάντζαλα , μάντζαλα ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς ... Το φουρνάκι μου που ψήνουμε πηλό, την πολυθρόνα με τα ροδάκια που έφερα από το σπίτι μου [ έχουμε κι ένα πρεστίζ], χαρτόνια, τα μόμπιλέ μου, χρώματα πινέλα ατλακόλ , υφάσματα, τους μελωδούς για να γίνεται εύηχος ο αέρας.
Σήμερα πήρα και αυτοκόλλητο βιτρώ να βάλω στο παράθυρο γιατί η αίθουσά μου φέτος θα'χει ήλιο από τις 8:30 και θα γίνουμε ψητοί με πατατούλες...
Ας έχουμε μια καλή χρονιά με λιγότερα προβλήματα και κυρίως με υγεία, όλα τ' άλλα τα παλεύουμε
Φιλιά

9 σχόλια:

  1. Καλή σχολική χρονιά!!! Περαστικά στο γονατάκι...και καλή μετακόμιση αιθουσών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά για το γόνατο!
    Για όλα τα υπόλοιπα, σημασία έχει ότι έχεις βρεί τις λύσεις [αναφέρομαι σε πρόσωπα και καταστάσεις που σε στεναχωρούν]!

    Και καλή αρχή με τις ψητές πατατούλες σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη Σχολικη Χρονια!
    Τι ομορφη κ ζεστη δημοσιευση.
    Ωραιο ταλεντο στο γραψιμο.

    Πρωτη φορα εδω.

    Μαρεσει το μπλογκ σου!!

    Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το γόνατο "τούμπανο" κι ανεβαίνω δυο σκάλες σε κάθε διάλειμμα. Ναι, ασανσέρ έχουμε , αλλά η συντήρηση είναι ακριβή, οπότε...
    όσο για τις πατατούλες μπήκαν στο φούρνο κανονικά, ψηθήκαμε σήμερα και οι ανεμιστήρες δεν κάνουν τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλώς σε βρήκα Αγγελική μου καλή χρονιά σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ποιος δεν εχει πεσει στο μετρο! Περαστικα σου!! Ποσο μου αρεσε οταν ειχαμε τον ιδιο δασκαλο την επομενη χρονια!! :)

    Απορια: τι ειναι τα μομπιλε? δεν μου ερχεται με τπτ!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά για το γόνατο!Καλή χρονιά εύχομαι και καλό φθινόπωρο!Υπέροχος ο τρόπος που γράφεις!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;