Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

ΓΑΜΗΛΙΕΣ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ








Καλησπέρα πουλάκια μου. Από χτες είχα μια ιδέα της τελευταίας στιγμής: Σκέφτηκα αφού στα βαφτίσια δίνουν μαρτυρικά , γιατί να μη φτιάξω κάτι παρόμοιο για γάμο. Εντάξει δεν είχα πολλή ώρα ούτε πολλά υλικά κι έφτιαξα λίγες καρφιτσούλες για τις φίλες της νύφης, δηλαδή δεν της έφτιαξα τελείως μόνη μου , βοήθησε κι η... κουμπάρα. Αχ ας είναι ευτυχισμένοι οι νεόνυμφοι και στα δικά σας εσείς οι ανύπαντρες!!! Κι αν ΄θελήσετε θα σας φτιάξω εγώ καρφιτσούλες υπερπαραγωγή...

5 σχόλια:

  1. Με το καλό!
    Πολύ όμορφα είναι!
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, τώρα με κάνεις να στεναχωριέμαι που δεν είμαι ... ανύπαντρη:P
    Βλέπω ότι το έρριξες στις υπερπαραγωγές τώρα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πραγματικά είναι πολύ όμορφα... μακάρι να ήταν και λίγο πιο καθαρές οι φωτογραφίες να έβλεπα και περισσοτερες λεπτομέρειες...

    Φιλιά
    Καλά να περνάς
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή ιδέα! Μπράβο Αγγελική! Έφτιαξες πολλές;

    Να ζήσουν τα παιδιά! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγγελική μου καλησπέρα!Βλέπω έχεις πέσει με τα μούτρα στην παραγωγή!Πολύ ωραίες οι καρφιτσούλες σου,μόνο που τις αδικούν οι φωτογραφίες.Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;