Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

ΤΑΞΙΔΑΚΙ...ΠΡΟΣΕΧΩΣ


Καλησπέρα πουλάκια μου . Έχω πολύ βαρεθεί εδώ στην Αθήνα και λέω ν' ανεβώ λίγο βόρεια για μια δυο μερούλες μια και έχει κι ένα σεμινάριο ο άντρας μου στη Θεσσαλονίκη. Λοιπόν να μια καλή ευκαιρία να γνωρίσω και μερικές από σας που ζείτε στην αγαπημένη μου πόλη. Αν δεν έχετε πάει ακόμα διακοπές πολύ θα ήθελα να σας συναντήσω μια και θα έχω ελεύθερο χρόνο. Εγώ σεμινάριο δεν πάω... Στείλτε μου mail πού μπορούμε να συναντηθούμε, εγώ θα'μαι εκεί την Τρίτη το μεσημέρι. Όσοι πιστοί προσέλθετε

3 σχόλια:

  1. ανεβαίνεις στα βόρεια, ωραία θα πιούμε καφεδάκι στην Αρετσού.
    gasteroplix@hotmail.com θα τα πούμε από κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχερούλες!!!!
    Να περάσετε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είμαι σίγουρη πως θα περάσεις τέλεια. Δυστυχώς δεν θα είμαι εκεί! Να κάνεις πολλές βόλτες στην παραλία και ειδικά στα σημεία που την φτιάξαν...Να χαθείς στα σοκάκια του κέντρου και να δοκιμάσεις πολύ νόστιμο φαγητό...! Φιλιά καλα να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;