Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

ΕΧΩ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ


Έχω αφήσει μια εκκρεμότητα σχετικά με το βραβείο που μου χάρισαν η maria nefeli και η γαστερόπληξ. Το βραβείο ονομάζεται I LOVE YOUR BLOG κι εγώ με τη σειρά μου το δίνω:
Στην Αχτίδα και στον κύριο Δημήτρη γι' αυτήν την αγάπη που κρατάει χρόνια
Στην Ανεμώνη για την εύγλωτη σιωπή της
Στο Μαρούλι τη συμπάθειά μου
Στο Γιάννη τον συνάδελφο για τις ενημερωτικές του αναρτήσεις
Στη Spy'ce Daughter γιατί μαθαίνει γρήγορα
Στη Miou Popofotitsa με χεράκια αγκαλίτσες
Στην ταξιδιάρα Εβίτα
Στην Κουζίνα του Στράτου και στον Κηπουρό με ευχές για καλή ανάρρωση
Στον Θαλασσοκράτορα για καλά ταξίδια
Στο χαμομηλάκι για τη διαρκή του ενημέρωση και αγώνα
και σε όλους όσους μου κρατάνε συντροφιά.
Καληνύχτα

5 σχόλια:

  1. Aγγελική με συγκινείς.Να είσαι καλά!!Και σε ευχαριστώ πολύ!!!Τί όμορφο εικονάκι!!!Σε λίγες μέρες θα ανέβω Σέρρες ,στους γονείς μου και θα γυρίσω τέλη Αυγούστου πίσω!!Θα σου φέρω και ακανεδάκια-παραδοσιακά γλυκά των Σερρών-να σου δώσω όποτε συναντηθούμε και απο κοντά!!Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι και χεράκια αγκαλιές ολόσφιχτες!!!φιλιά****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια και σε σένα και στους υπόλοιπους ξέχασα να πώ!!!φιλιά***και θα το δώσω αμέσως και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δασκαλίτσα μου...σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η επιστροφη ειχε και ενα δωρακι πολυ χαιρομαι!!

    Σ'ευχαριστω πολυ δασκαλιτσα και πολυ πολυ χαιρομαι που ειμαι η συμπαθεια σου! Οχι να το παινευτω αλλα ειμαι παναθεμα με ειμαι σκετη γλυκα χαχαχαχα!

    Συγχαρητηρια και για σενα και για το μπλογκακι σου..

    Μαρουλοφιλακια Αγγελικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρούλι και Μίου κοινές γνωστές.
    Καλως σε βρηκα, κυρα δασκάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;