Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΚΥΘΗΡΑ... ΛΟΙΠΟΝ

Καλοί μου αναγνώστες καλημέρα. Δεν ξέρω και πόσοι διαβάζετε αυτά τα ασυνάρτητα που γράφω κατά καιρούς. Θάπρεπε να πω καλή μου ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ και ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ , αλλά πιστεύω ότι έχω πάντα φανατικούς κρυφούς αναγνώστες που δε μου γράφουν σχόλια για να μη με πικράνουν... Λοιπόν έφτασα στα Κύθηρα πριν από δυο μέρες και... για να πω την αλήθεια δεν ήταν αυτό που φανταζόμουνα. Το'κοψα εγώ καθώς έφτανε το πλοίο στο λιμάνι. "Πολύ ξερό το βλέπω", είπα στον άντρα μου, αλλά ας του δώσουμε ακόμα μια ευκαιρία. Πολύ βάτο , ελάχιστα δέντρα, άναρχη δόμηση και υψηλές τιμές! Καλό φαγητό, καθαρές παραλίες, αλλά ζέστη!!!! Τουρίστες κυρίως Έλληνες που τους έχουν πιάσει τον κ... μια και προσπαθούν οι ξενοδόχοι να βγάλουν τα σπασμένα της χρονιάς. Το φαγητό και γενικά τα ποτά σχετικά φθηνά, ΑΛΛΑ μην επιχειρήσετε να πάτε χωρίς αυτοκίνητο , θα το μετανιώσετε. Ανύπαρκτη αστική συγκοινωνία και απορώ πως μετακινούνται κάτι παπούδες που δεν οδηγούν . Σήμερα ανακάλυψα ότι υπάρχουν κάτι καλά καφέ - μπαράκια με ζωντανή μουσική το βράδυ οπως το ΑΣΤΙΚΟΝ στον Ποταμό που βρίσκομαι τώρα και έχει και δωρεάν INTERNET . Τελικά έμαθα ότι η τουριστική ανάπτυξη έχει αρχίσει εδώ και μια 5ετία , γι' αυτό και ο καθένας όπου είχε κτηματάκι έχτισε STUDIOS . Πουλάκια μου στη μέση του πουθενά, εσύ , το δίκλινο , τα βάτα κι ο ήλιος. Αν θελήσεις ένα μπουκάλι νερό, έναν καφέ πού θα τα βρεις. Γεια σου Ελλάδα με τους επιχειρηματίες σου και την παροχή υπηρεσιών και μετά σνομπάρουμε την Τουρκία που λέει ότι" είναι έτοιμη". λοιπόν τέρμα η γκρίνια , αυτή την επιλογή κάναμε , ας τη λουστούμε! Όχι τίποτα άλλο , αλλά σανιδώσαμε και το αυτοκίνητο μπας και χάσουμε για δεύτερη φορά το πλοίο από τη Νεάπολη. Νίκι Λάουντα ο άντρας μου και να βρίζουμε τα φορτηγά τροφοδοσίας που είχαν δρομολόγια ... Άσε που δεν είχαμε εισιτήριο και παρακάλαγα τους λιμενικούς να με βάλουν στη λίστα αναμονής. Αυτά και άλλα πολλά θα σας τα πω αν ξαναβρώ σύνδεση . Να σας πω και για τους μύθους του νησιού και για τα καλά του, δεν έχει μόνο άσχημα.
Σας φιλώ

4 σχόλια:

  1. τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου, από τους λιγοστούς πελάτες που τους απέμειναν προσπαθούν όλοι να καλύψουν τις ζημιές τους, αλλά θέλοντας και μη το αγώγι ξυπνά τον αγωγιάτη που ΄λεγε κι η γιαγιά μου, ξυπνούν οι Ελληνες πελάτες και θα την κάνουν για άλλους προορισμούς, "next time"!!!

    καλά να περνάς, σίγουρα κάθε τόπος έχει και τις κρυφές του ομορφιές που περιμένουν να τις ανακαλύψουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία υπήρχε πάντοτε αλλά έλπιζα ότι θα είχαν βάλει μυαλό. Το σπουδαιότερο είναι εσείς καλά να τα περνάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλιώς τα περίμενα κι εγώ τα Κήθυρα κι αλλιώς τα βρήκα, θυμάμαι είχαμε απογοητευθεί κι εμείς πολύ όταν φτάσαμε εκεί!
    Υπάρχουν όμως και ομορφιές, που τις βλέπαμε όμως μόνο το πρωί, γιατι το βράδυ μόνο στο Καψάλι υπήρχε ζωή, παντού αλλού νέκρα!
    Καλή συνέχεια στις διακοπές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωχ, βρε παιδιά, γιατί μου το κάνατε αυτό; σνιφ και ξανασνιφ! και ονειρευόμανε να τα βρω κι εγώ τα Κύθηρα κάποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;