Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ


Καλό μεσημέρι πουλάκια μου. Πέρασαν λοιπόν κι οι εκλογές Νο 2, αφήνοντας την ίδια γλυπόκριπη γεύση στο στόμα. Γλυκιά γιατί όλοι νόμιζαν ότι κάτι πάει ν' αλλάξει, πικρή γιατί τελικά την τελευταία στιγμή κιοτέψαμε. Θα μου πείτε δεν το περίμενες; Και βέβαια το περίμενα, τόσα χρόνια ραγιαδισμού και τρομοκρατίας μπορούν να σβηστούν από τη μια στιγμή στην άλλη; Πολλοί δυστυχώς βάζουν πάνω από το κοινό συμφέρον το φόβο για το προσωπικό τους αύριο: το σπίτι που θα τους το έπαιρναν , το μισθό και τη σύνταξη που δε θα την έπαιρναν, τα φάρμακα που δε θα υπήρχαν στο φαρμακείο, τους Ευρωπαίους που θα μας έκαναν πέρα... Λες και τώρα αυτά τα εξασφάλισαν...
Τόσες εκλογές έχω δει μέχρι τώρα, τόσο μουγκές εκλογές πρώτη φορά βλέπω! Άλλωστε τι να πανηγυρίσει κανείς; Α! ναι τη δημιουργία κυβέρνησης, που και ακόμα αυτή δεν έγινε και που γι' αυτήν μας είχαν κουνήσει το δάχτυλο οι Ευρωπαίοι:" Κάντε πρώτα κυβέρνηση και τα λέμε μετά παλιοραγιάδες!" Αυτός ο ραγιαδισμός που μας ακολουθεί 600 χρόνια έχει ποτίσει το D.N.A μας , δεν εξηγείται διαφορετικά. Δεν τόχουμε τελικά να ονειρευόμαστε, μας το στέρησαν κι αυτό, μαζί με τη φαντασία για ένα καλύτερο αύριο κυρίως για τα παιδιά μας.Τα φυσικά, αλλά και αυτά που μεγαλώνουμε στα σχολεία. Ευτυχώς που έχουμε διακοπές και δε θα σταθώ απέναντί τους να τους απαντήσω σε ερωτήσεις... Τι να τους πω; Για μένα ο στόχος ήταν να μάθετε όλοι την προπαίδεια, για τον άλλο ο στόχος του ήταν να γίνει πρωθυπουργός με οποιοδήποτε τίμημα [ όχι δικό του φυσικά] και την είδα εγώ εκείνη τη λάμψη και την αμηχανία στο μάτι , κάτι που δεν μπορούσε να το πιστέψει ότι το πέτυχε. Μπράβο και συγχαρητήρια που πέτυχε αυτό το στόχο κι έγινε βεζίρης στη θέση του βεζίρη [ τρέμε Ισνογκούτ!], να δούμε τώρα τη συνέχεια επί της οθόνης και της πλάτης μας.
Κατά τα άλλα εντατική Ωνασείου και πάλι καλά να λέμε που τρυπώσαμε. Ό,τι και να πω είναι λίγο...η ταλαιπωρία συνεχίζεται με κανονικό ρυθμό για να μην ξεχνιόμαστε.
Σας φιλώ

6 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα με κάθε σου λέξη!!!
    Είμαι απογοητευμένη και οργισμένη για όσα συμβαίνουν! Εκεί που πίστεψα ότι κάτι θα αλλάξει... εκεί που πίστεψα ότι ίσως ξεβρωμίσουμε από την αλητεία Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ... βλέπω το ίδιο έργο από την αρχή!
    Θλίβομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να δω τι θα λένε μετά το καλοκαίρι όλοι αυτοί που ησύχασαν γιατί τώρα έχουμε κυβέρνηση και φυσικά μετά την έλευση της εφορίας . Ε ρε γλέντια

      Διαγραφή
    2. Τότε Αγγελική μου θα ζήσουμε το θέατρο του παραλόγου... θα τους βρίζουν και κανείς δεν θα παραδέχεται ότι τους ψήφισε!!!!

      Διαγραφή
  2. Το είπα κι όλας φίλη μου..για μένα δεν άλλαξε τίποτε εκτός από την επιγνωση οτι ήμαστε μόνοι μας στο πρόβλημα της καθημερινότητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει...ότι τα χειρότερα έρχονται...όσο για τον Σαμ....μην νομίζεις ότι θα καλοπεράσει....δεν θα ήθελα να είμαι ούτε μύγα στον κόρφο του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Αγγελική,

    Και εγώ νιώθω ακριβώς όπως εσύ.Πήρα μόνο μια μικρή χαρά σε τοπικό όμως επίπεδο γιατί απο τις 6 Μάη μέχρι τις 17/6 ξυπνησαν κάποιοι και έχασε την έδρα το Πασοκ στο ΛΑσίθι. Θα μου πεις τώρα και τι έγινε;;; Ε οταν εδω επαιρνε 60% και τώρα έπεσε τόσο κάτω δεν είναι να χαρείς;;;Και γιναμε ροζ...Ουτε πράσινοι ουτε μπλε :)

    Καλο καλοκαιρι να εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;