Σάββατο 29 Μαΐου 2010

ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ

Καλοί μου αναγνώστες καλό Σαββατοκύριακο. Έλειψα πάλι για ένα διάστημα, αλλά δύσκολοι καιροί... Πέντε μέρες στο ΑΤΤΙΚΟ ο άντρας μου , 700 μπουμπουνιέρες να περιμένουν να γεμίσουν τα καλάθια τους, άγχος και ενοχές. Πάλι καλα μέχρι στιγμής! Ζέστη , δροσιά, τα χαλιά μου αμάζευτα [ όχι που με απασχολεί ιδιαίτερα] εξετάσεις στο Γυμνάσιο και ζόρισμα για το γιο μιας γνωστής μου και είμαστε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Πολλοί γάμοι , βρε παιδιά, το τελευταίο διάστημα κι ανάμεσά τους ο γάμος μιας πρώην μαθήτριάς μου που έγινε τις προάλλες. Δεν μπορείς να μη συγκινηθείς όταν βλέπεις παιδιά που τα μεγάλωσες να παντρεύονται. Είναι σαν να ανοίγεται μπροστά σου ένα παράθυρο στο μέλλον, να ξεκινάει ένας καινούριος κύκλος ζωής και να νιώθεις ότι κλείνει σιγά σιγά ο δικό σου. Α! δε μου αρέσει το στρίμωγμα και το καλό μας το κράτος αποφάσισε να τον διευρύνει το δικό μου τον κύκλο. Τι λέγαμε ότι θα πάρω σύνταξη σε καμιά 7ετία, καλά ούτε σε 15 χρονάκια δεν το βλέπω! Δε βαριέσαι βρε, να ζήσουμε να δουλεύουμε. Πρέπει τελικά να κάνουμε μια ομάδα ανεκπλήρωτης σύνταξης, ανεκπλήρωτης ξεκούρασης, ανεκπλήρωτων ονείρων. Τι λέω μεσημεριάτικα και κάνει και ζέστη! Πάντως το βλέπω το μάτι των συναδέλφων , έχει αγριέψει. Καταλαβαίνετε τι σημαίνει να μην περιμένεις τίποτα καλό να'ρθει , να μην έχεις μια ψευδαίσθηση ότι τα πράγματα θα προχωρήσουν προς το καλύτερο. Τίποτα μόνο να κυλάει ο καιρός, να πληρώνουμε τους λογαριασμούς μας και να επιμένουμε ότι είμαστε η μεσαία τάξη. Είλωτες και κάτι παραπάνω, γιατί οι είλωτες κρατούσαν κι ένα μέρος των αγαθών της γης για προσωπικές τους ανάγκες , είχαν ένα ζαρζαβατικό να φάνε, ένα φρουτάκι , κάτι... Εγώ τι να καλλιεργήσω στο μπαλκόνι; Έχω μια ροδιά , αλλά δεν τη βλέπω διατεθημένη να μου εξασφαλίσει εισόδημα.
Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να με ενοχλεί και η κοινωνική κριτική που κάνουν με τη μορφή σάτιρας από την τηλεόραση. Εντάξει , καλά τα λες,αλλά πήγαινε ζήσε κι εσύ φίλε μου με το μισθό του συνταξιούχου και με 175 ευρώ επίδομα άδειας για να κάνεις διακοπές ... Εδώ σε θέλω κάβουρα! Ας πάρω κι εγώ τόσα σε κάθε επεισόδιο και σου φτιάχνω ό,τι θες Μμμμμ και καλύτερα ίσως ... Λαοπλάνοι παγαπόντηδες που τελικά δεν ξέρω σε ποιους ακούμπησαν τα δωράκια της SIEMENS . Εμείς ούτε αποχυμωτή! Το ζουμί μας το βγάζουμε από μόνοι μας, στο χειροκίνητο! Ποιον επαγγελματικό προσανατολισμό να δώσω στους μαθητές μου ; Να γίνουν μοντέλα , στυλίστες , να κάνουν δημόσιες σχέσεις ή να πιάσουν καμιά πένσα και κανένα κατσαβίδι, γιατί για το πανεπιστήμιο τους το ξέκοψα. Εσείς, τους είπα , θα αποκτήσετε κοινωνική μόρφωση μετά το Λύκειο , γιατί αν θέλετε ν' αποκτήσετε πανεπιστημιακή , μέχρι τα 40 θα μένετε με τους γονείς σας και θα κοιμόσαστε στα σεντόνια με τα σκυλάκια Δαλματίας.
Στη Χριστίνα τη μαθήτριά μου που θ' αποκτήσει σε λίγους μήνες το γιο της το παρακάτω τραγουδάκι.
Σας φιλώ κι αρχίστε να καλλιεργείτε λαχανικά , θα'ναι και βιολογικά εκτός των άλλων.

4 σχόλια:

  1. Παρακαλω οπως να με συμπεριλαβετε στην ομάδα ανεκπλήρωτης σύνταξης, ανεκπλήρωτης ξεκούρασης και ανεκπλήρωτων ονείρων....
    Καλησπερουδια απο καποια που καλλιεργει ελιες καθως επισης και μια μουσμουλια.....βιολογικα παρακαλω.
    Μια καλησπερα επισης απο ολη την ομαδα του ΣτάΛες στο ΓαΛάΖιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υγεια να εχουμε καλα να ειμαστε και ασς καθομαστε μεχρι τα 70
    χαμογελα και καλο Σ/Κ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω γενικως ειμαι ανεκπληρωτη σε όλα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα!!! ειμαι κι εγω μια κυρα-δασκαλα!!!
    καλη εβδομαδα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάσαμε σήμερα;